Jul 22, 2010

Terdapat Induvidu Menggunakan Gambar Arwah Achik Spin Untuk Mengaut Keuntungan..

Share

Terlebih Dahulu Aku Ingin Meminta Maaf Kepada Keluarga Arwah Achik Kerana Membuat Entry Pasal Kes Ini.. Al-Fatihah Buat Arwah Achik.
Tengah Aku Membuat Rondaan Waktu Malam Di Blog Kengkawan, Tiba2 Aku Terjumpa Post Yang Membuatkan Aku Terhenti Seketika Menekan Iklan Nuffnang.. Mata Ku Bergerak Pantas, Bibirku Terkumit-kumit Sambil Jari-Jemariku Laju Men"scroll down".. Lalu Hati Kecil Ku Bertanya, Apakah Benar Apa Yang Ku Lihat Di Depan Mata Ku Ini ? *Korang Ada Rasa Macam Baca Novel Tak ?* Tajuk Post Dia Pon Dah Membuatkan Darah Mendidih, Blom Sempat Baca Entry Lagi Tu.. Tajuk Post Dia "GERAMNYA!!! Ada Pihak Salahguna Gambar Achik Spin" Dan Pemilik Blog, Amalina Othman Turut Sertakan Gambar Sebagai Bukti.. Sambung Baca Di Sini >>>



Aku Pernah Tengok Gambar Lelaki Ini Sebelum Ini, Dan Aku Yakin Gambar Ni Milik Arwah Achik Spin.. Tapi Kenapa Ada Orang Yang Vodoh Suka Hati Mak Tiri Sebelah Bapak Dia Je Gunakan Gambar Ni Tanpa Ada Rasa Bersalah..?? Tergamak Mangkuk Ni Mengaut Keuntungan Dengan Cara Kotor... Dah La Datang Negara orang, Buat Tahi Pulak.. Geramnya Aku..!!! Pergi Mam*** Dengan Ko Punya Ubat Dan Ubah Nasib Ko Tu...


Gambar lelaki Yang Dikatakan Arwah Achik Spin Ini Telah Digunakan Oleh Mereka Yang Vodoh Ini Sebagai Poster Iklan @ Name Card Dan Di Edarkan Sekitar Kuala Lumpur.. Sekali Lagi Terima Kasih Kepada Amalina Othman Kerana Info Yang Berguna Darinya... Al-Fatihah Buat Arwah...

Gambar Credit To : Amalina Othman

P/s: Sebelum Ni Ada Kes Budak Hinggus Menghina Permergian Arwah Din Beramboi Di Facebook.. Karang Ni Lain Pulak Kesnya..

P/s/s:Racist Ke Post Aku Ni Huh ?? Sorry Eh.. Emo Skit Malam Nih...

P/s/s/s: Buatnya Tok Sami Ni Baca Post Aku, Mau Tumbuh Kemaluan Kat Kepala Aku Nih... Hehehehe...

Sami Guna gambar Achik Spin



6 comments:

kuyam July 23, 2010 at 12:02 AM  

Kesian Achik Spin, mcm2 dunia zmn skrg.org dah meninggal pon blh jd mangsa.isk

Amalina Othman July 23, 2010 at 12:24 AM  

sama-sama...banyak kalinya sebut nama, terbatuk2 i....Seminggu tau pendam geram ni sebab tak berani nak post takut silap orang...betul ke?!

diraja22 July 23, 2010 at 9:17 AM  

ini boleh menimbulkan marah..
kesian keluarga allahyarham achik..

Anonymous,  July 23, 2010 at 8:38 PM  

ini macam boleh minta royalti la ni...

Anonymous,  July 23, 2010 at 10:17 PM  

salam bro...ada dua pihak yg teraniaya di sini. Pertama, Arwah Achi dan keluarga, kedua ialah sami Siam.
Cuba bro call nombor kat iklan tu..mrk tak tau cakap Siam satu patah habuk pun.mrk bukan sami siam. ia adalah sindiket penipu org yg gila nombor ekor.

Amalina Othman August 14, 2010 at 12:50 PM  

Diorang dah ubah gambar tu...tapi betul atau tidak gambar asal tu gambar allahyarham Achik hanya Allah yang tahu.
http://coretankuekspresiku.blogspot.com/2010/08/faham-pun.html

Related Posts with Thumbnails

Sila Tinggalkan Link Blog Anda Di Sini...

From 14 March 2010

  © Disclaimer : Sebuah Blog Merapu Yang Di Ilhamkan Oleh aReal Media Group's